GYIK

 

1, Hogyan lehet rendelni?

A festett bútor kollekciónknak van egy virtuális katalógusa, amelyet egy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött levélben kérhet. A katalógusban szereplő cikkszámokra hivatkozva és a kívánt felület megadásával adunk le árajánlatot, ennek elfogadását követően egy 40% előleg befizetésével személyesen az üzletünkben vagy átutalás útján indítunk megrendelést.

Oldalunkon megadott árak tájékoztató jellegűek és bruttó fogyasztói árak, tehát tartalmazzák az ÁFA-t, és kiszállítási költség nélkül értendőek.

Üzletünkben élőben láthatja a teljes kínálatunk egy részét, ott lévő katalógusokból is rendelhetnek termékeket a különféle termékcsoportokból.

2, Milyen szállítási határidővel kell számolni a rendelést követően?

A termékek mellett feltüntetett szállítási határidő termékenként változó és körülbelüli időpontot jelent. Általában 4-6 héttel lehet számolni a visszaigazolást követően. Minden esetben értesítést küldünk az áru várható érkezéséről. Legrosszabb esetben a termékre 8-10 hetet kell várni.

3, Mennyi a garanciaidő?

A forgalmazott termékek nagy része import termék. Az importőrök a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján 1 év jótállási kötelezettséget vállalnak minden forgalmazott termékre.

A jótállási kötelezettség minden, gyártásból adódó hibára, hiányosságra vonatkozik, kivéve azt a hibát, amelyet a vásárló a megvételkor ismert, illetve arra árengedményt kapott.

A jótállási igény a vásárlás napjától, illetve a jótállási jegyen feltüntetett időponttól kezdődik.

A jótállásra vonatkozó jogokat és kötelezettségeket a 117/1991 (IX. 10.) sz. korm. rendelet szabályozza.

 Nem vonatkozik a jótállás az alábbi esetekre:

- Jótállási jegy hiánya esetén, vásárlás időpontja, aláírás és bélyegző hiányában,

- szállítás közben rongálódott meg.

- Természeti csapás, nem elővigyázatos kezelés, a vevő vagy idegen által történt

   átalakítás, vagy javítás miatt.

- Rendellenes használat miatti károsodás esetén (használati-kezelési útmutatóban

    előírtaktól eltérő használat, pl.: szakszerűtlen tisztítás)

- Üvegárura, ha a törést nem a hordozóelem deformációja okozta.

- A jótállási jegyen feltüntetett olyan hibára, amelyre a vásárló árengedményt kapott.

 4, Mennyibe kerül a kiszállítás?

Az oldalon feltüntetett árak a szállítási költséget nem tartalmazzák. Cégünk nem szállít, de segítünk a szállítás megszervezésében, árajánlatot kérünk egy alvállalkozótól, aki közvetlenül a megrendelővel szerződik és a szállítási díjat közvetlenül a szállítóknak fizetik ki készpénzben.

5, Behozzák a lakásba a bútort?

Belföldön igen, az alvállalkozó cég teljes körű szolgáltatást vállal. Ez azt jelenti, hogy a nálunk megvásárolt termékeket leszállítják, szükség esetén összeszerelik és helyére rakják. A szállítás megrendelésekor a szállító cég az összes igény ismeretében ad árajánlatot.
Külföldi szállítások esetén egyedileg tárgyalandóak az egyes igények.

6, Hogyan tudok fizetni?

Rendelésének végösszegét többféleképpen egyenlítheti ki.
A vételár kifizetése történhet banki átutalással, bankkártyával, készpénzben. A rendelés leadásakor módjában áll kiválasztani az Önnek leginkább megfelelő kifizetési módot.
A rendelt árut a végszámla kiegyenlítése után tudja átvenni, megkapni.

7, Hogyan kapom meg az árut?

Az áru raktárunkba való érkezéséről e-mailen vagy telefonon értesítjük.
Az áru a rendelés leadásakor az Ön által meghatározott módon átvehető raktárunkban, vagy az áruval együtt megrendelhető a kiszállítása is. Az áru átvételének feltétele a végszámla kiegyenlítése.
Nem tudjuk biztosítani a termék tárolását, beérkezése után, 3 munkanapon belül érte kell jönni. Késedelmes átvétel esetén napi 10.000.- Huf tárolási díjat számolunk fel.

8, Vállalnak összeszerelést?

A legtöbb bútor, ami a kínálatunkban megtalálható, egyben, összeszerelt állapotban érkezik, azaz nem kell összeszerelni, azoknál a bútoroknál, amiket esetleg szerelni kell, lásd 5. pont.

9, Hol érem el önöket?

lásd kapcsolat